«سایپا» خودروهای خود را «بی‌پلاک» «تحویل» مشتری می


خودروهای بی پلاک سایپابه گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بارها گزارش‌های مبنی بر تحویل‌های بی‌ضابطه و مشخص خودروها به مشتریان نوشته شده چرا که گاها تحویل فوری خودرو که قرار بوده سه ماهه به مشتری داده شود چندین ماه با تاخیر اتفاق می‌افتاد حالا اتفاق جالبی افتاده و این پروسه برعکس و مشتری در مدت کمتر از یک ماه به محصولی که خریده می‌رسد این اتفاق برای خودروسازان ما بعید به نظر می‌رسید پس رفتیم به سراغ مشتری، نمایندگی و مسئولان مربوطه تا ببینیم آیا ما ره صد ساله را یک شبه پیموده‌ایم و به ایده‌آل‌های مورد نظر مصرف کننده و تولید کننده رسیده‌ایم که متاسفانه تیرمان به سنگ خورد.

تعجب نکنید تحویل کمتر از یک ماه تولیدات سایپا اتفاق می‌افتد اما با یک امایی تعجب برانگیز، این خودروها قرار است بدون پلاک در جاده و معابر جولان دهند.

خریداری از محصولات سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: دو هفته‌ای است که خودروی خود را تحویل گرفته اما این خودرو بدون پلاک بوده و حتی شماره پلاک اختصاصی به این محصول نیز مشخص نیست.

جایی برای نگهداری خودرو نداریم/ مشتری می‌تواند از تحویل آن خودداری کند

یکی از نمایندگی‌های سایپا در تبریز نیز با تائید این موضوع که خودروهای خریداری شده توسط مشتری در حال حاضر بدون پلاک به آنها تحویل داده می‌شود، گفت: مشتری می‌تواند قانونا از تحویل خودرو خودداری کند اما ما جایی برای نگهداری خودروها نداریم.

نبود کپسول آتش‌نشانی بر روی محصولات سایپا علت عدم شماره‌گذاری

نمایندگی دیگری در این رابطه اظهار داشت: از اول مهر هیچ کدام از تولیدات سایپا پلاک نمی‌شود و نیروی انتظامی از شماره‌گذاری تولیدات سایپا خودداری می‌کند که دلیل آن نیز از سوی نیروی انتظامی نبود کپسول آتش‌نشانی بر روی محصولات سایپا اعلام شده و به‌زودی تا 3 یا 4 روز آینده حل می‌شود.

خودروسازان خودروی بدون پلاک از کارخانه خارج می‌کنند

در این رابطه برای کسب اطلاعات بیشتر دست به سراغ رئیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی رفتیم، سرهنگ ناصر میکائیلی با تاکید بر اینکه کارشناسان نیروی انتظامی در خود کارخانه‌های خودروساز مستقر هستند، گفت: این کارشناسان خودروها را تا زمانی که پلاک نشوند اجازه خروج نمی‌دهند.

وی در پاسخ به اینکه پس چطور ممکن می‌شود که امروز نمایندگی‌ها خودروی بدون پلاک را به مشتری تحویل می‌دهند، اظهار داشت: این را باید از خودروسازان پرسید.

نصب کپسول آتش‌نشانی اگر جزو استانداردهای تعریف شده باشد باید سازمان استاندارد برای تکمیل محصول تولیدی وارد گود شود

اما رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازان که عضو کمیسیون صنایع مجلس نیز است با تایید موضوع عدم شماره‌گذاری تولیدات سایپا توسط نیروی انتظامی افزود: این امر که نیروی انتظامی بخواهد با استناد به مورد عدم نصب کپسول آتش نشانی بر روی تولیدات سایپا از شماره‌گذاری آنها امتناع کند موضوع ملموسی نیست چرا که نصب کپسول آتش‌نشانی اگر جزو استانداردهای تعریف شده باشد باید سازمان استاندارد برای تکمیل محصول تولیدی وارد گود شود در حالی که این مورد جزو آپشن‌ها و یا استانداردها نیست و مشتری شخصا و برای ایمنی بیشتر می‌تواند درخواست نصب را به خودروساز بدهد یا خود نسبت به نصب آن اقدام کند.

وی جنبه دیگر این موضوع را منوط به وجود قراردادی بین سایپا و نیروی انتظامی دانست و گفت: در این صورت نیز اگر قرارداد یا تفاهم‌نامه‌ای بین نیروی انتظامی و خودروساز وجود داشته باشد که تولید کننده را ملزم به نصب کپسول آتش‌نشانی کند مورد حقوقی پیدا خواهد کرد.

علیلو تاکید کرد: در هر صورت نیروی انتظامی نمی‌تواند راساً نسبت به عدم شماره‌گذاری براساس موارد اشاره شده اقدام کند و خود یک طرفه رای بدهد و برای اجرای رای صادره مجری شود بلکه باید از طریق مراجع قضایی پیگیر موضوع شده و سپس برای اجرای احکام صادر شده دست به‌کار شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس یادآور شد: این اقدامات زمینه به زحمت افتادن شهروندان و مصرف‌کنندگان را به دنبال خواهد داشت.

وی در پاسخ به اینکه با این روند چرا و چگونه خودروساز تولیدات خود را بدون پلاک به مشتری تحویل می‌دهد، گفت: فرآیند شماره‌گذاری خودرو در بدو تولید و خود کارخانه روند ایده‌آل و مناسبی است و مشتری بدون زحمت و با کمترین زمان پلاک محصول خود را تحویل می‌گیرد ضمن اینکه بسیاری از اتفاقات و اقدامات غیرملموس که می‌تواند با خودروی بدون پلاک و در زمان طی مراحل برای دریافت پلاک توسط مشتری صورت گیرد با این روش حذف شده است.

علیلو اضافه کرد: حالا چطور شده که سایپا تولیدات خودر را بدون پلاک به مشتری تحویل می‌دهد جای تامل و بررسی دارد که تلاش خواهیم کرد تا یک روز آینده به این پرسش با کسب اطلاعات از خودروسازان جواب دهیم.

در هر صورت تحویل خودروی ناقص به مشتری حرفی است ولی تحویل خودروی بدون پلاک اما و اگرهای فراوانی دارد چرا که با حضور خودروهای بدون پلاک در دست مشتری احتمال افزایش انواع جرایم زیاد شده و خود نیروی انتظامی در این زمینه دچار مشکل خواهد شد که امیدواریم به زودی مشکل بین خودروساز و راهنمایی رانندگی حل شود که دود این اختلاف مسلما به چشم مردم و مصرف‌کنندگان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بارها گزارش‌های مبنی بر تحویل‌های بی‌ضابطه و مشخص خودروها به مشتریان نوشته شده چرا که گاها تحویل فوری خودرو که قرار بوده سه ماهه به مشتری داده شود چندین ماه با تاخیر اتفاق می‌افتاد حالا اتفاق جالبی افتاده و این پروسه برعکس و مشتری در مدت کمتر از یک ماه به محصولی که خریده می‌رسد این اتفاق برای خودروسازان ما بعید به نظر می‌رسید پس رفتیم به سراغ مشتری، نمایندگی و مسئولان مربوطه تا ببینیم آیا ما ره صد ساله را یک شبه پیموده‌ایم و به ایده‌آل‌های مورد نظر مصرف کننده و تولید کننده رسیده‌ایم که متاسفانه تیرمان به سنگ خورد.

تعجب نکنید تحویل کمتر از یک ماه تولیدات سایپا اتفاق می‌افتد اما با یک امایی تعجب برانگیز، این خودروها قرار است بدون پلاک در جاده و معابر جولان دهند.

خریداری از محصولات سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: دو هفته‌ای است که خودروی خود را تحویل گرفته اما این خودرو بدون پلاک بوده و حتی شماره پلاک اختصاصی به این محصول نیز مشخص نیست.

جایی برای نگهداری خودرو نداریم/ مشتری می‌تواند از تحویل آن خودداری کند

یکی از نمایندگی‌های سایپا در تبریز نیز با تائید این موضوع که خودروهای خریداری شده توسط مشتری در حال حاضر بدون پلاک به آنها تحویل داده می‌شود، گفت: مشتری می‌تواند قانونا از تحویل خودرو خودداری کند اما ما جایی برای نگهداری خودروها نداریم.

نبود کپسول آتش‌نشانی بر روی محصولات سایپا علت عدم شماره‌گذاری

نمایندگی دیگری در این رابطه اظهار داشت: از اول مهر هیچ کدام از تولیدات سایپا پلاک نمی‌شود و نیروی انتظامی از شماره‌گذاری تولیدات سایپا خودداری می‌کند که دلیل آن نیز از سوی نیروی انتظامی نبود کپسول آتش‌نشانی بر روی محصولات سایپا اعلام شده و به‌زودی تا 3 یا 4 روز آینده حل می‌شود.

خودروسازان خودروی بدون پلاک از کارخانه خارج می‌کنند

در این رابطه برای کسب اطلاعات بیشتر دست به سراغ رئیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی رفتیم، سرهنگ ناصر میکائیلی با تاکید بر اینکه کارشناسان نیروی انتظامی در خود کارخانه‌های خودروساز مستقر هستند، گفت: این کارشناسان خودروها را تا زمانی که پلاک نشوند اجازه خروج نمی‌دهند.

وی در پاسخ به اینکه پس چطور ممکن می‌شود که امروز نمایندگی‌ها خودروی بدون پلاک را به مشتری تحویل می‌دهند، اظهار داشت: این را باید از خودروسازان پرسید.

نصب کپسول آتش‌نشانی اگر جزو استانداردهای تعریف شده باشد باید سازمان استاندارد برای تکمیل محصول تولیدی وارد گود شود

اما رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازان که عضو کمیسیون صنایع مجلس نیز است با تایید موضوع عدم شماره‌گذاری تولیدات سایپا توسط نیروی انتظامی افزود: این امر که نیروی انتظامی بخواهد با استناد به مورد عدم نصب کپسول آتش نشانی بر روی تولیدات سایپا از شماره‌گذاری آنها امتناع کند موضوع ملموسی نیست چرا که نصب کپسول آتش‌نشانی اگر جزو استانداردهای تعریف شده باشد باید سازمان استاندارد برای تکمیل محصول تولیدی وارد گود شود در حالی که این مورد جزو آپشن‌ها و یا استانداردها نیست و مشتری شخصا و برای ایمنی بیشتر می‌تواند درخواست نصب را به خودروساز بدهد یا خود نسبت به نصب آن اقدام کند.

وی جنبه دیگر این موضوع را منوط به وجود قراردادی بین سایپا و نیروی انتظامی دانست و گفت: در این صورت نیز اگر قرارداد یا تفاهم‌نامه‌ای بین نیروی انتظامی و خودروساز وجود داشته باشد که تولید کننده را ملزم به نصب کپسول آتش‌نشانی کند مورد حقوقی پیدا خواهد کرد.

علیلو تاکید کرد: در هر صورت نیروی انتظامی نمی‌تواند راساً نسبت به عدم شماره‌گذاری براساس موارد اشاره شده اقدام کند و خود یک طرفه رای بدهد و برای اجرای رای صادره مجری شود بلکه باید از طریق مراجع قضایی پیگیر موضوع شده و سپس برای اجرای احکام صادر شده دست به‌کار شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس یادآور شد: این اقدامات زمینه به زحمت افتادن شهروندان و مصرف‌کنندگان را به دنبال خواهد داشت.

وی در پاسخ به اینکه با این روند چرا و چگونه خودروساز تولیدات خود را بدون پلاک به مشتری تحویل می‌دهد، گفت: فرآیند شماره‌گذاری خودرو در بدو تولید و خود کارخانه روند ایده‌آل و مناسبی است و مشتری بدون زحمت و با کمترین زمان پلاک محصول خود را تحویل می‌گیرد ضمن اینکه بسیاری از اتفاقات و اقدامات غیرملموس که می‌تواند با خودروی بدون پلاک و در زمان طی مراحل برای دریافت پلاک توسط مشتری صورت گیرد با این روش حذف شده است.

علیلو اضافه کرد: حالا چطور شده که سایپا تولیدات خودر را بدون پلاک به مشتری تحویل می‌دهد جای تامل و بررسی دارد که تلاش خواهیم کرد تا یک روز آینده به این پرسش با کسب اطلاعات از خودروسازان جواب دهیم.

در هر صورت تحویل خودروی ناقص به مشتری حرفی است ولی تحویل خودروی بدون پلاک اما و اگرهای فراوانی دارد چرا که با حضور خودروهای بدون پلاک در دست مشتری احتمال افزایش انواع جرایم زیاد شده و خود نیروی انتظامی در این زمینه دچار مشکل خواهد شد که امیدواریم به زودی مشکل بین خودروساز و راهنمایی رانندگی حل شود که دود این اختلاف مسلما به چشم مردم و مصرف‌کنندگان خواهد رفت.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930720000240#sthash.5bDdZNvv.dpuf

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بارها گزارش‌های مبنی بر تحویل‌های بی‌ضابطه و مشخص خودروها به مشتریان نوشته شده چرا که گاها تحویل فوری خودرو که قرار بوده سه ماهه به مشتری داده شود چندین ماه با تاخیر اتفاق می‌افتاد حالا اتفاق جالبی افتاده و این پروسه برعکس و مشتری در مدت کمتر از یک ماه به محصولی که خریده می‌رسد این اتفاق برای خودروسازان ما بعید به نظر می‌رسید پس رفتیم به سراغ مشتری، نمایندگی و مسئولان مربوطه تا ببینیم آیا ما ره صد ساله را یک شبه پیموده‌ایم و به ایده‌آل‌های مورد نظر مصرف کننده و تولید کننده رسیده‌ایم که متاسفانه تیرمان به سنگ خورد.

تعجب نکنید تحویل کمتر از یک ماه تولیدات سایپا اتفاق می‌افتد اما با یک امایی تعجب برانگیز، این خودروها قرار است بدون پلاک در جاده و معابر جولان دهند.

خریداری از محصولات سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: دو هفته‌ای است که خودروی خود را تحویل گرفته اما این خودرو بدون پلاک بوده و حتی شماره پلاک اختصاصی به این محصول نیز مشخص نیست.

جایی برای نگهداری خودرو نداریم/ مشتری می‌تواند از تحویل آن خودداری کند

یکی از نمایندگی‌های سایپا در تبریز نیز با تائید این موضوع که خودروهای خریداری شده توسط مشتری در حال حاضر بدون پلاک به آنها تحویل داده می‌شود، گفت: مشتری می‌تواند قانونا از تحویل خودرو خودداری کند اما ما جایی برای نگهداری خودروها نداریم.

نبود کپسول آتش‌نشانی بر روی محصولات سایپا علت عدم شماره‌گذاری

نمایندگی دیگری در این رابطه اظهار داشت: از اول مهر هیچ کدام از تولیدات سایپا پلاک نمی‌شود و نیروی انتظامی از شماره‌گذاری تولیدات سایپا خودداری می‌کند که دلیل آن نیز از سوی نیروی انتظامی نبود کپسول آتش‌نشانی بر روی محصولات سایپا اعلام شده و به‌زودی تا 3 یا 4 روز آینده حل می‌شود.

خودروسازان خودروی بدون پلاک از کارخانه خارج می‌کنند

در این رابطه برای کسب اطلاعات بیشتر دست به سراغ رئیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی رفتیم، سرهنگ ناصر میکائیلی با تاکید بر اینکه کارشناسان نیروی انتظامی در خود کارخانه‌های خودروساز مستقر هستند، گفت: این کارشناسان خودروها را تا زمانی که پلاک نشوند اجازه خروج نمی‌دهند.

وی در پاسخ به اینکه پس چطور ممکن می‌شود که امروز نمایندگی‌ها خودروی بدون پلاک را به مشتری تحویل می‌دهند، اظهار داشت: این را باید از خودروسازان پرسید.

نصب کپسول آتش‌نشانی اگر جزو استانداردهای تعریف شده باشد باید سازمان استاندارد برای تکمیل محصول تولیدی وارد گود شود

اما رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازان که عضو کمیسیون صنایع مجلس نیز است با تایید موضوع عدم شماره‌گذاری تولیدات سایپا توسط نیروی انتظامی افزود: این امر که نیروی انتظامی بخواهد با استناد به مورد عدم نصب کپسول آتش نشانی بر روی تولیدات سایپا از شماره‌گذاری آنها امتناع کند موضوع ملموسی نیست چرا که نصب کپسول آتش‌نشانی اگر جزو استانداردهای تعریف شده باشد باید سازمان استاندارد برای تکمیل محصول تولیدی وارد گود شود در حالی که این مورد جزو آپشن‌ها و یا استانداردها نیست و مشتری شخصا و برای ایمنی بیشتر می‌تواند درخواست نصب را به خودروساز بدهد یا خود نسبت به نصب آن اقدام کند.

وی جنبه دیگر این موضوع را منوط به وجود قراردادی بین سایپا و نیروی انتظامی دانست و گفت: در این صورت نیز اگر قرارداد یا تفاهم‌نامه‌ای بین نیروی انتظامی و خودروساز وجود داشته باشد که تولید کننده را ملزم به نصب کپسول آتش‌نشانی کند مورد حقوقی پیدا خواهد کرد.

علیلو تاکید کرد: در هر صورت نیروی انتظامی نمی‌تواند راساً نسبت به عدم شماره‌گذاری براساس موارد اشاره شده اقدام کند و خود یک طرفه رای بدهد و برای اجرای رای صادره مجری شود بلکه باید از طریق مراجع قضایی پیگیر موضوع شده و سپس برای اجرای احکام صادر شده دست به‌کار شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس یادآور شد: این اقدامات زمینه به زحمت افتادن شهروندان و مصرف‌کنندگان را به دنبال خواهد داشت.

وی در پاسخ به اینکه با این روند چرا و چگونه خودروساز تولیدات خود را بدون پلاک به مشتری تحویل می‌دهد، گفت: فرآیند شماره‌گذاری خودرو در بدو تولید و خود کارخانه روند ایده‌آل و مناسبی است و مشتری بدون زحمت و با کمترین زمان پلاک محصول خود را تحویل می‌گیرد ضمن اینکه بسیاری از اتفاقات و اقدامات غیرملموس که می‌تواند با خودروی بدون پلاک و در زمان طی مراحل برای دریافت پلاک توسط مشتری صورت گیرد با این روش حذف شده است.

علیلو اضافه کرد: حالا چطور شده که سایپا تولیدات خودر را بدون پلاک به مشتری تحویل می‌دهد جای تامل و بررسی دارد که تلاش خواهیم کرد تا یک روز آینده به این پرسش با کسب اطلاعات از خودروسازان جواب دهیم.

در هر صورت تحویل خودروی ناقص به مشتری حرفی است ولی تحویل خودروی بدون پلاک اما و اگرهای فراوانی دارد چرا که با حضور خودروهای بدون پلاک در دست مشتری احتمال افزایش انواع جرایم زیاد شده و خود نیروی انتظامی در این زمینه دچار مشکل خواهد شد که امیدواریم به زودی مشکل بین خودروساز و راهنمایی رانندگی حل شود که دود این اختلاف مسلما به چشم مردم و مصرف‌کنندگان خواهد رفت.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930720000240#sthash.5bDdZNvv.dpuf

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بارها گزارش‌های مبنی بر تحویل‌های بی‌ضابطه و مشخص خودروها به مشتریان نوشته شده چرا که گاها تحویل فوری خودرو که قرار بوده سه ماهه به مشتری داده شود چندین ماه با تاخیر اتفاق می‌افتاد حالا اتفاق جالبی افتاده و این پروسه برعکس و مشتری در مدت کمتر از یک ماه به محصولی که خریده می‌رسد این اتفاق برای خودروسازان ما بعید به نظر می‌رسید پس رفتیم به سراغ مشتری، نمایندگی و مسئولان مربوطه تا ببینیم آیا ما ره صد ساله را یک شبه پیموده‌ایم و به ایده‌آل‌های مورد نظر مصرف کننده و تولید کننده رسیده‌ایم که متاسفانه تیرمان به سنگ خورد.

تعجب نکنید تحویل کمتر از یک ماه تولیدات سایپا اتفاق می‌افتد اما با یک امایی تعجب برانگیز، این خودروها قرار است بدون پلاک در جاده و معابر جولان دهند.

خریداری از محصولات سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: دو هفته‌ای است که خودروی خود را تحویل گرفته اما این خودرو بدون پلاک بوده و حتی شماره پلاک اختصاصی به این محصول نیز مشخص نیست.

جایی برای نگهداری خودرو نداریم/ مشتری می‌تواند از تحویل آن خودداری کند

یکی از نمایندگی‌های سایپا در تبریز نیز با تائید این موضوع که خودروهای خریداری شده توسط مشتری در حال حاضر بدون پلاک به آنها تحویل داده می‌شود، گفت: مشتری می‌تواند قانونا از تحویل خودرو خودداری کند اما ما جایی برای نگهداری خودروها نداریم.

نبود کپسول آتش‌نشانی بر روی محصولات سایپا علت عدم شماره‌گذاری

نمایندگی دیگری در این رابطه اظهار داشت: از اول مهر هیچ کدام از تولیدات سایپا پلاک نمی‌شود و نیروی انتظامی از شماره‌گذاری تولیدات سایپا خودداری می‌کند که دلیل آن نیز از سوی نیروی انتظامی نبود کپسول آتش‌نشانی بر روی محصولات سایپا اعلام شده و به‌زودی تا 3 یا 4 روز آینده حل می‌شود.

خودروسازان خودروی بدون پلاک از کارخانه خارج می‌کنند

در این رابطه برای کسب اطلاعات بیشتر دست به سراغ رئیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی رفتیم، سرهنگ ناصر میکائیلی با تاکید بر اینکه کارشناسان نیروی انتظامی در خود کارخانه‌های خودروساز مستقر هستند، گفت: این کارشناسان خودروها را تا زمانی که پلاک نشوند اجازه خروج نمی‌دهند.

وی در پاسخ به اینکه پس چطور ممکن می‌شود که امروز نمایندگی‌ها خودروی بدون پلاک را به مشتری تحویل می‌دهند، اظهار داشت: این را باید از خودروسازان پرسید.

نصب کپسول آتش‌نشانی اگر جزو استانداردهای تعریف شده باشد باید سازمان استاندارد برای تکمیل محصول تولیدی وارد گود شود

اما رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازان که عضو کمیسیون صنایع مجلس نیز است با تایید موضوع عدم شماره‌گذاری تولیدات سایپا توسط نیروی انتظامی افزود: این امر که نیروی انتظامی بخواهد با استناد به مورد عدم نصب کپسول آتش نشانی بر روی تولیدات سایپا از شماره‌گذاری آنها امتناع کند موضوع ملموسی نیست چرا که نصب کپسول آتش‌نشانی اگر جزو استانداردهای تعریف شده باشد باید سازمان استاندارد برای تکمیل محصول تولیدی وارد گود شود در حالی که این مورد جزو آپشن‌ها و یا استانداردها نیست و مشتری شخصا و برای ایمنی بیشتر می‌تواند درخواست نصب را به خودروساز بدهد یا خود نسبت به نصب آن اقدام کند.

وی جنبه دیگر این موضوع را منوط به وجود قراردادی بین سایپا و نیروی انتظامی دانست و گفت: در این صورت نیز اگر قرارداد یا تفاهم‌نامه‌ای بین نیروی انتظامی و خودروساز وجود داشته باشد که تولید کننده را ملزم به نصب کپسول آتش‌نشانی کند مورد حقوقی پیدا خواهد کرد.

علیلو تاکید کرد: در هر صورت نیروی انتظامی نمی‌تواند راساً نسبت به عدم شماره‌گذاری براساس موارد اشاره شده اقدام کند و خود یک طرفه رای بدهد و برای اجرای رای صادره مجری شود بلکه باید از طریق مراجع قضایی پیگیر موضوع شده و سپس برای اجرای احکام صادر شده دست به‌کار شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس یادآور شد: این اقدامات زمینه به زحمت افتادن شهروندان و مصرف‌کنندگان را به دنبال خواهد داشت.

وی در پاسخ به اینکه با این روند چرا و چگونه خودروساز تولیدات خود را بدون پلاک به مشتری تحویل می‌دهد، گفت: فرآیند شماره‌گذاری خودرو در بدو تولید و خود کارخانه روند ایده‌آل و مناسبی است و مشتری بدون زحمت و با کمترین زمان پلاک محصول خود را تحویل می‌گیرد ضمن اینکه بسیاری از اتفاقات و اقدامات غیرملموس که می‌تواند با خودروی بدون پلاک و در زمان طی مراحل برای دریافت پلاک توسط مشتری صورت گیرد با این روش حذف شده است.

علیلو اضافه کرد: حالا چطور شده که سایپا تولیدات خودر را بدون پلاک به مشتری تحویل می‌دهد جای تامل و بررسی دارد که تلاش خواهیم کرد تا یک روز آینده به این پرسش با کسب اطلاعات از خودروسازان جواب دهیم.

در هر صورت تحویل خودروی ناقص به مشتری حرفی است ولی تحویل خودروی بدون پلاک اما و اگرهای فراوانی دارد چرا که با حضور خودروهای بدون پلاک در دست مشتری احتمال افزایش انواع جرایم زیاد شده و خود نیروی انتظامی در این زمینه دچار مشکل خواهد شد که امیدواریم به زودی مشکل بین خودروساز و راهنمایی رانندگی حل شود که دود این اختلاف مسلما به چشم مردم و مصرف‌کنندگان خواهد رفت.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930720000240#sthash.5bDdZNvv.dpuf
SOFTWARE TO SPY ON CELL PHONES HOW TO INSTALL SPYWARE ON A PHONE SPY ON PHONE CALLS
CIALIS LONGUE CIALIS LONGUE CIALIS LONGUE
PRESCRIPTION DISCOUNT COUPONS READ CIALIS COUPONS FROM MANUFACTURER
CIALIS CVS COUPON LINK CIALIS CVS COUPON
DIVALPROEX 500 MG LINK DIVALPROEX
REQUIP SPC READ REQUIP THE KNIGHT
CIALIS ALLINDIASWEETSRESTAURANT.COM CIALIS 20MG
BUSCOPAN FORTE READ BUSCOPAN FORTE
CHLORAMPHENICOL ZA OCI CHLORAMPHENICOL UNG CHLORAMPHENICOL KRKA
DULCOLAX STIKPILLER READ DULCOLAX TABLETTER
CELEBREX GENERIQUE CELEBREXE CELEBREX PRIX MAROC

اخبار » عمومی » «سایپا» خودروهای خود را «بی‌پلاک» «تحویل» مشتری می
کد خبر : 349 تاریخ انتشار: 1393 مهر 20 17:41