2 شرط جدید واردات خودرو


2 شرط جدید واردات خودرو مهر- محمد حيدري پاشاكي درباره جزئیات ساز و کار جدید اسقاط و واردات خودروهای خارجی، گفت: تمامی وارد كنندگان خودرو موظف مي شوند به تناسب ميزان مصرف سوخت خودرو وارداتي، خودرو فرسوده اسقاط کنند.

این مقام مسئول افزود: با توجه به حجم واردات خودرو به كشور فرصت مناسبي به تمامي وارد كنندگان خودرو داده شده تاخود را براي اعمال قانون آماده سازند.

سرپرست معاونت نوسازي ناوگان ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت با اشاره به ورود خودروهاي وارداتي و تناسب آن با اسقاط خودرو هاي فرسوده، تصریح كرد: برنامه ستاد سوخت خروج خودرو هاي فرسوده و كمك به نوسازي ناوگان حمل و نقل كشور است و معيار تعداد اسقاط خودرو فرسوده ميزان مصرف سوخت خودروهاي وارداتي است.

این مقام مسئول با اشاره به تعداد 940 هزار خودرو سواري و وانت فرسوده در كشور اظهار کرد: ميزان مصرف بنزین و آلايندگي خودروهاي فرسوده به عنوان يكي از مهمترين عوامل آلودگي هوا، گاه تا چند برابر يك خودروي معمولي است و در همين راستا لزوم تسريع در اجراي اين قانون اجتناب ناپذير است.

حيدري با اشاره به بند یک تصويب نامه مورخ 14/7/93 هيئت وزيران بیان كرد: تمامی وارد كنندگان موظف به اجراي اين قانون هستند و با توجه به ايجاد بسترهاي اجرايي لازم، اين قانون تحت نظارت ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت اجرايي خواهد شد.

معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اشاره به يك ميليون و400 هزار خودرو فرسوده اسقاط شده است خاطرنشان کرد: پيش بيني مي شود با اجراي اين طرح، سرعت اسقاط خودروهاي فرسوده به ميزان قابل توجهي افزايش يابد .
READ CLICK GO
ABORTION CLINIC IN HOUSTON ABORTION PILL FOR SALE WHEN IS IT TOO LATE TO GET AN ABORTION
GANARIA STD PICTURES ONLINE STD TESTING IS THERE A CURE FOR CHLAMYDIA
IBUPROFEN DOSIERUNG PARTICKCURLINGCLUB.CO.UK IBUPROFEN 800
DIVALPROEX 500 MG OPEN DIVALPROEX
SUMATRIPTAN SUMATRIPTAN ACTAVIS SUMATRIPTAN ACTAVIS
TRIATEC TORRINO LINK TRIATEC HCT 10
VIVITROL SHOT INFORMATION NALTREXONE ALCOHOLISM MEDICATION NALTREXONE MS
BUDESONID 2CARE4 BUDESONID HINTA BUDESONID VS FLUTICASON

اخبار » عمومی » 2 شرط جدید واردات خودرو
کد خبر : 312 تاریخ انتشار: 1393 خرداد 31 12:51